четвер, 13 грудня 2012 р.

Модель 9


Модуль9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання –

  Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителі    Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованності .
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:

зміст;
процес ;
результати;
навчальне середовище.


Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Немає коментарів:

Дописати коментар